SGS GROUP – światowy lider i innowator
SGS GROUP
Grupa SGS (Societe Generale de Surveillance) to światowy lider i innowator w dziedzinie inspekcji, certyfikacji, doradztwa, monitoringu i testowania.
Założona w 1878 roku firma jest rozpoznawana jako światowy wzór jakości i uczciwości. Zatrudniamy przeszło 85 000 pracowników w ponad 1 800 laboratoriach i biurach zlokalizowanych w 150 krajach.
Dziś skupiamy się na innowacyjnych sposobach dostarczania korzyści biznesowych. Pozwala nam to pomóc naszym klientom w podnoszeniu jakości, bezpieczeństwa, skuteczności, wydajności jak również podążać za rynkiem. Jednocześnie ograniczamy ryzyko oraz budujemy zaufanie.
SGS POLSKA
SGS w Polsce jest obecny od 1929 roku i aktualnie zatrudnia 650 etatowych pracowników. Siedziba główna firmy mieści się w Warszawie, a w całej Polsce posiadamy ponad 30 oddziałów i laboratoriów. Są to laboratoria badań żywności, materiałów konsumenckich, wyrobów tytoniowych, paliw stałych oraz płynnych, badań nieniszczących oraz największe w Polsce laboratorium badawcze świadczące usługi w zakresie badań środowiskowych, geologicznych, hydrogeologicznych, ochrony powietrza, akustyki oraz BHP.
Z ponad 100 tysiącami klientów na całym świecie SGS stał się jednostką preferowaną do certyfikacji i auditowania systemów zarządzania. Dzielimy się z naszym klientami doświadczeniem zdobytym przez ponad 20 lat w certyfikacji największych producentów w różnych gałęziach przemysłu, handlu i usług.
Decydując się na współpracę z SGS, możecie Państwo być pewni, iż audit prowadzony będzie przez najlepszych i najbardziej doświadczonych auditorów, którzy uwzględnią specyfikę działalności Państwa firmy i wynikające z niej potrzeby i cele biznesowe.
SGS Polska Sp. z o.o.
[materiał reklamowy]